Gør klar til næste år med Black Friday-pynt

09 December 2020 Anders Lundtang Hansen

editorial

Det her er til de virksomheder, der enten havde en god strategi med deres Black Firday-salg i år, eller dem der kunne se en passende forbedring – eller dem der måske skal prøve sig med det for første gang!

Hvis der er noget, der er smart, så er det at planlægge i god tid og lægge en strategi for salg og udsalg, som man blot diskuterer internt, som ens kunder ikke kommer til at høre om udover måske en prøvegruppe.

Selvfølgelig kan det være lidt svært at holde koncentrationen om noget, der ligger et helt år ud i fremtiden næsten, men man starter med at planlægge let, og så intensiverer man, som tiden nærmer sig.

Dette kan man gøre med at klargøre til Black Friday næste år og både lægge den nævnte slagplan for, hvad man vil gøre baseret på tidligere erfaringer eller bare kaste sig ud i det.

Og skaffe pynt!

Så er du klar på Black Friday i god tid

Med pynt mener vi den fysiske slags, som man pynter i ens fysiske butikker, for på nettet kan man hurtigt lave noget grafik, som passer til tiden, og fordelen her er også, at det er lettere at ændre og tilpasse.

Derfor kan det måske være svært at få sig noget egnet Black Friday-pynt, for kan man allerede få noget, hvor der er anført dato for næste år på? Eller må man nøjes med noget, hvor man så skal tilpasse det, så det passer til 2021 i dette tilfælde?

Men fordelen nu her er bestemt, at det er billigt at anskaffe den slags, da der ikke er stor rift om det, så man kan få det bedste allerede nu – hvis det vel at mærke er lavet.

Så er der ofte også gode penge at spare, fordi man ikke regner med at lave det store salg med det for tiden.